ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

معاون امور مذهبی نماینده ولی فقیه کردستان گفت: راه برون رفت بسیاری از مشکلات جامعه ما گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه انتقال آموزه‌های شهدا به نسل جوان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ به ویژه انتقال آموزه‌های شهدا به نسل جوان است.حجت‌الاسلام سید محمد سادات معاون امور مذهبی نماینده ولی فقیه کردستان صبح امروز در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر که با حضور ادارات مختلف استان برگزار شد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مولفه‌های جوامع دینی و الهی به شمار می‌رود و ریشه در بنیادهای دینی ما دارد.

 وی افزود: بزرگان دین ما در کنار کار فرهنگی نسبت به مقوله ایثار و شهادت اهتمام ویژه داشته‌اند و جا دارد این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تنها وظیفه بنیاد شهید نیست بلکه یک عزم و اراده همگانی را می‌طلبد.

معاون امور مذهبی نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی موجود در جامعه یادآور شد: راه برون رفت بسیاری از مشکلات جامعه ما گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه انتقال آموزه‌های شهدا به نسل جوان است و بایدا این مهم مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سادات بیان کرد: آموزش و پرورش نیز به عنوان نهادی که با نسل جوان و نوجوان سرو کار دارد می‌تواند کمک ارزنده‌ای به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کند.

وی توجه به تهیه نرم‌افزارهای حوزه ایثار و شهادت و تالیف کتابی با موضوع انقلاب در کردستان را مورد تاکید قرار داد و خواستار برنامه‌ریزی دستگاههای فرهنگی در این راستا شد.

انتهای پیام/ د م

فرهنگ ایثار و شهادت از مولفه‌های جوامع دینی و الهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.